en dag på landet

har vart en riktigt effektiv ung dam idag må jag säga
gick upp 09:00 (!!) cyklade till båtbryggan och mötte malin
vi tog ett morgonbad det var ISKALLT så vi dog lite .
blev hungrig så gick upp till grannen och krävde pannkakor
tog med mig samma granne på en tur till knastås där vi plockade björnbär 
sen kom jonna och jag stal hennes dator 
blev G L A A A D D D D D D D D
sen har jag väl mest suttit här
har kollat några avsnitt av greys anatomy med och börjar kanske fatta det här med att bli kär i en tvserie
aja ska strax in i duschen sen till malin
sen får vi se om det kanske blir grillkväll nere vid havet ikväll . 

när ja gtänke efter har jag ju inte alls vart särskilt effektiv. haha fail aja .  


Kommentarer
Postat av: Jossan

Greys anatomy är kärlek <333.

Btw, en av tippens låtar heter "en tur på landet", kanske din insperation för rubriken?? :P (i wish)

2008-08-08 @ 20:59:47
URL: http://belledemoiselle.blogg.se/
Postat av: Jossan

Puss å kram glömde jag skriva!!! <3333333333333

2008-08-08 @ 21:01:06
URL: http://belledemoiselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0