för mycket begärt?

mhm kära läsare ska delge er att ibland känns det bara så.. så ovärt. vet att jag har lätt att visa folk att jag tycker om dom blabla osv osv, har inget problem med sånt . och klart ajg fattar att alla inte kan va så , har inget problem med det heller. gillar att vara den som ger någon en stor kram bara sådär eller berättar hur bra någon annan e - för det är ju så jag känner . men samtidigt är det så surt ibland att från en del få verkligen ingenting tillbaks. är det så svårt för personerna i fråga att bara gå fram och typ.. nypa mig i kinderna eller säga några vänskapliga ord ? ÄR DET FÖR MYCKET BEGÄRT?! okej vet jag verkar oseriös nu men näe är faktikst fullkomligt deadly serious. är lite trött på att vara jag just precis nu .


Kommentarer
Postat av: The Best Of the all, Malin!

det ska du inte vara! :D Va den du är, för det är den Mikaela som vi alla älskar :D<3

2008-08-28 @ 10:59:41
URL: http://maahal.blogspot.com
Postat av: fia

ja dessa tankar har flugit genom mitt huvud me ett antal ggr..

att ge nå fint verkar va det svåraste man kan göra idag , men att va lite dum och spydig eller att inte bry sig alls verkar va den lättaste vägen för många . hur som helst spå har jag din blogg på blogg koll så jag kommer att kika in lite nu och då.

2008-08-28 @ 13:11:38
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: johannabender

du ska inte vara trött på att vara du, du borde ju vara trött och skita i dom som är dumma i huvudet och inte kan använda hjärnan och säga ngr VÄLFÖRTJÄNTA och vänliga ord till dig:O

- du är bäst iaf, och just nu s-a-k-n-a-r jag dig!! <3

2008-08-28 @ 15:37:23
URL: http://johannabender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0