ingenting kan röra oss i natt

har haft ett par fina dagar tillsammans med fint folk .
i onsdags hade jag och malin den stora äran att få besök av vår all time number1 favoritbonde vid namn johanna. det var en händelserik dag må jag säga inehållande både biblioteksbesök , manikyr (inte så lyckad dock höhö) och även lite kriminalitet då jag och johanna norpade åt oss en popcorn och cola inne på biosalongen . fy på oss men hallå även änglar har sina mörka stunder heh. bra dag i vart fall har alltid så kul med er .

sen igår var jag på mitt livs första kakkalas hemma hos mandapanda. det var GÖÖÖTT snacka om att jag väger 17894587 kilo nu. men det var det värt. bowlade med (blev utklassad :(() sen drog vi tjejer hem till mig och kollade film . kul vare. åhh hade saknat er så det var verkligen brao. saknar nina bara tycker hon borde komma hem från sitt turkuganda snart och ha vattenkrig med mig som old times.

tja annars har jag väl inte så mycket att delge med er kära läsare. borde kanske säga att jag mellan allt detdär bra även mått sämre än sämst men tycker det känns lite onödigt nu . har även kommit på att man nog inte borde fästa sig så vid folk för det slutar oftast med att den ene blir ertofdguiodfg och så blir allt bara fel och dumt och blöäääh. fast det vet ni antagligen redan så.. no need att gå djupare in på det .

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0