så som jag hade dig förut

okej kära läsare är lite sad just nu då jag tydligen blir av med min kära dator idag :( inte kul nej . men ah ska itne gräva ner mig (heh..) utan istället ge er en ordentlig uppdatering att leva på några dagar framöver. vet jag är snäll höhö.

jao , hur har då mina senaste dagar sett ut? har väl mest gjort ehm.. öh.. ingenting. ska jag vara ärlig har jag haft så TRÅKIGGGGT att jag nästan dött , seriöst. tycker det är lite dåligt att varenda röde-holme bo flyr hem till stan så fort det blir lite dåligt väder :(:( man kan faktiskt göra andra roliga saker här typ SPELA KORT men nähe . aja har väl underhållt mig själv någorlunda har kollat på bridget jones x2 , målat dörrar (eller ah... mest mig själv kanske :$) ÄTIT , vart kung på kubb , hängt lite på kungsmässan , badat med fia och tobbe, fått en väldigt ond blick av axel och öhh ah det var väl typ det . har t om vart inne på allas vårt kära lunarstorm i brist på annat. höhöhö då är det verkligen INTE OKEJ. fast ah på onsdag kommer iaf johannapanna hit det lär ju äga har saknat henne. väldigt mycket . brabra!

annars är jag lite dfgkjdfkgjdfgkjdfgj för det här med skolan . ena stunden vill jag ha 29e NU . få träffa alla , få skratta , pussas , dega i soffan , gå till maxi , ha some serious talking och äga skolan som de tvåor (HJÄLP!!!) vi är, fast samtidigt vill jag ha lov i all oändlighet och aldrig mer ha prov eller läxor eller betyg eller tidiga mornar. JAG ORKAR INTE . aja that's life känns väl ändå ganska mycket helt okej i guess.

jajustde! hade inget att göra igår (surprise surprise!) så snokade runt lite på nätet och hittade MIN SOULMATE. eller ah, soulmate var kanske att ta i , men vissa delar av henne är galet lika mig själv. dessutom har hon en liten grej för kossor precis som jag, och det borde väl vara ett tecken om nåt ? skulle vilja träffa henne någon gång . tror jag ska ta reda på var hon bor och stalka henne . mikaela "stalkarn" slår till igen. höhöh hade varit något det .

nä har inte tid att sitta här längre min käre vän tv:n kallar . (hah kom hit och underhåll mig snälla?) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0