i wish my smile was your favourite

okej vet att det har varit lite dåligt med uppdatering här på sistone men har verkligen helt tappat min skrivlust . eller näe, skrivlusten är det väl inget fel på egentligen , det är väl mest tankeverksamheten som är lite efter. tankarna trasslar in sig, de hinenr aldrig bli färdigtänkta och ska jag vara ärlig vet jag inte ens själv vad jag vill eller tycker om någonting längre. det gör det hela lite.. svårskrivet . gör mig dock lite ledsen i ögat att se hur besökarantalet bara sjunker så tänkte att jag hoppar över dendär tänkarbiten och helt enkelt håller mig till att berätta om vad som hänt i mitt otroligt stressiga liv (heh) på sistone, och så håller vi tummarna för lite fler visningar . håll till godo !

let's start with dadarada : 
torsdag då jag fick besök av alla goknular nere i onsala. vi kände oss som äkta vandrare och gick de 7684949 (..3 :$) kilometrarna från busshållplatsen till huset med gott humör. väl där hade vi toatalk under ett täcke , vattenkrig och lite såntdära . efter ett sehr härligt NAKENBAD (höhö SYND att ni missade det va?!) så spenderades natten ute under stjrärnorna tillsammans med malin , maria och sofie medan de andra låg och snarkade där inne. galet mysigt var det!

fredagen vandrade vi tillbaks , fortfarande glada men TRÖÖÖTTTAA som kor . kom hem 3 kanske, sov några timmar sen var det kebab med kusinerna som gällde . snacka om att jag var fortfarande var zombie nr1, haha så ful var jag . men det var brao åh vad jag tycker om dom !

i lördags så kom nina och carrobarro förbi. vi dega lite som de degare vi är sen tog vi en tur förbi eklandaskolan och snackade minnen. fint vare. sen drog vi till kisoken där tjockisen inom mig köpte TVÅ glassar . lite ovärt kanske då jag av x antal skäl fick stå och gömma mig bakom en bil större delen av tiden och itne direkt kunde njuta av glassen. men äh gött var det iaf .

sen igår så öhh.. jusdet! fint väder var det så jag och fia tog moppen till sisjön där vi låg och schtekte ett tag och köpte.. surprise , ännu mer glass! badade gjorde vi med såklart sen åkte vi till donken och käka frukost. haha kul lär ju väga femhudra kilo lagom till skolan börjar men äh är det sommarlov så är det :)). lite senare kom sofia, erik , emma och tommy hit och vi hade äkta familjemiddag . mysigt var det gillar dom.

idag var jag uppe med tuppen minsann för en tidig lunch i stan med min kära mor . åt kuttbullemacka och gick upp ytterligare femton kilo sen vandrade jag vidare (nej okej , jag åkte spårvagn..) till nordstan där jag inhandlade mig en kalender. hihi här ska det bli ordning minsann!

höhö hoppas ni anteckande detdär va . har förresten ett höstlöfte jag tänkt på ett tag : BLI INTRESSANT. återkommer om hur det går med det ! puss

Kommentarer
Postat av: Pernilla

ååh! Kate Nash - Nicest thing i rubriken?:D i wish my smile was your favorite kind of smile..!

2008-08-25 @ 17:31:05
Postat av: Jenny

jag ska oxå ha tag på en lagom stor kalender...fast jag e pisspank så vi får se.. ^^

2008-08-26 @ 16:08:58
URL: http://www.jennyfyrkant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0