time flies

så var första skoldagen avklarad då va. har VÄRLDENS SÄMSTA schema , hej skolka varenda morgon fram till klockan tolv här kommer jag ! det fattar de väl själva att man kan inte gå från åtta till halv fem typ varje dag. DET GÅR INTE. men äh , lite skolk har man ju itne dött av det blir nog bra tillslut . ska jag vara ärlig så kändes det riktigt bra att va tillbaks på isgy igen, kolla in alla ettor, gaya med marcus och dennis, hälsa på marja paul och petter, dega i soffan och bara vara . det är nåt speciellt med den där skolan, det känns nästan som hemma och ja , ja mår bra när jag är där. och ja jag lär få äta upp de där orden om en vecka eller så när jag står med plugg upp till tänderna men nu känns det ändå ganska mycket okej. plus att det var så brao att träffa malinpalin och de andra som man inte träffat på hela lovet , åh mys var det! :)

men nu ska jag SOOOOOVA då jag är trött som en galosh sen på bio eller vad det nu blir med tjejerna. orkar inte riktigt ta tag i det där nu känner jag . puss!



och för att inte förstöra den positiva feelingen jag lycakts med i detta blogginlägg så sätter jag detta inom parantes : (jag kommer dö i denna klassen . fattar inte hur det ska funka utan er.)

Kommentarer
Postat av: The Best Of the all, Malin!

det kommer att gå bra! :D jag lovar... vi får hoppas på det bästa okej?! :D<3

2008-08-29 @ 18:54:26
URL: http://maahal.blogspot.com
Postat av: Maria

usch vi lär ju bli emo utan varandra.

Vi löser det här på måndag :) höhö bästa <3

2008-08-29 @ 20:59:15
Postat av: malle

du har ju träffat mig! :D



...eh, just de, det finns ju en till malin...(A)

2008-08-30 @ 00:40:34
URL: http://mallenalle.blogg.se/
Postat av: Katarinis

Hur tror du att vi kommer klara oss utan dig och de andra!?!? Du är bäst, vår lilla ko!

(Jag har redan tappat bort mitt schema, riktigt duktigt tycker jag (A) Vi ska starta klubben, "noll-koll-gummiboll"-klubben, alla är välkomna att vara med, bara så ni vet!!)

2008-08-31 @ 18:04:35
URL: http://mkepeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0