min hand i din hand

dagen har spenderats på amundön med mina kära skolkamrater . höll på att frysa rumpan av mig men det var okej för dagen blev faktiskt väldigt brao. behövde det tror jag , få gaya runt lite med mina 1C:are precis så som det brukade vara för bara några månader sen. vi myntade några nya uttryck som : japp! då var det gjort , klättrade i träd, kastade vatten på varann och fångade väldigt få krabbor trots tappra försök . åh det var så mys , verkligen välbehövligt! att vi sedan fick sluta redan klockan halv två var ju inte så dumt det heller. näe sehr bra dag om jag får säga det själv, 8 amundöar av tio möjliga får den. (avdrag för att det inte fanns några kor på ön bara galna hästar :(:( )

japp! så var ännu ett blogginlägg skrivet . börjar tröttna lite måste jag säga så bered er på färre uppdateringar den närmsta tiden. tror nog ni klarar er ändå , blondinbella finns ju alltid kvar liksom. puss !


Kommentarer
Postat av: Emmy

Vad händer med dem som inte gillar blondinbella då? :( buhu :(

2008-09-04 @ 18:53:12
URL: http://petterssonisback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0